„Ekologia ( Klimatyczna klasa). Jak chronić środowisko?”
„Ekologia (Klimatyczna klasa). Jak chronić środowisko?”
W roku szkolnym 2019/2020 klasa III B realizuje projekt przyrodniczy „Ekologia (Klimatyczna klasa). Jak chronić środowisko?” przygotowany przez Fundację Uniwersytet Dzieci.
Fundacja działa od 2007 roku. Poprzez swoją działalność rozwija potencjał twórczy i intelektualny dzieci, rozbudza dziecięcą ciekawość, upowszechnia nowoczesne metody edukacji, wykraczając poza tradycyjne nauczanie. Przygotowane przez Fundację projekty i scenariusze uczą współpracy, rozwijają umiejętność krytycznego myślenia, rozbudzają pasję do wiedzy.
Do tej pory klasa III B zrealizowała 3 scenariusze: „Jak rozpoznać emocje?”, „Dlaczego złość jest nam potrzebna?”, „Czy samochody ogrzewają miasta?” Uczniowie oglądali filmy, wykonywali doświadczenia, brali udział w zabawach, uzupełniali karty pracy. Każdy uczeń biorący udział w projekcie otrzymał indeks, w którym wpisuje krótką notatkę ze zrealizowanego scenariusza.
B. Łada
W roku szkolnym 2019/2020 klasa III B realizuje projekt przyrodniczy „Ekologia (Klimatyczna klasa). Jak chronić środowisko?” przygotowany przez Fundację Uniwersytet Dzieci.
Fundacja działa od 2007 roku. Poprzez swoją działalność rozwija potencjał twórczy i intelektualny dzieci, rozbudza dziecięcą ciekawość, upowszechnia nowoczesne metody edukacji, wykraczając poza tradycyjne nauczanie. Przygotowane przez Fundację projekty i scenariusze uczą współpracy, rozwijają umiejętność krytycznego myślenia, rozbudzają pasję do wiedzy.
Do tej pory klasa III B zrealizowała 3 scenariusze: „Jak rozpoznać emocje?”, „Dlaczego złość jest nam potrzebna?”, „Czy samochody ogrzewają miasta?” Uczniowie oglądali filmy, wykonywali doświadczenia, brali udział w zabawach, uzupełniali karty pracy. Każdy uczeń biorący udział w projekcie otrzymał indeks, w którym wpisuje krótką notatkę ze zrealizowanego scenariusza.
B. Łada