Tropiciele Wiosny to krajowy projekt, który był skierowany do uczniów z młodszych klas szkoły podstawowej. Wzięło w nim udział 23 partnerów z Polski. Współpracę rozpoczęliśmy w marcu 2022 roku, a zakończyliśmy w czerwcu 2022 roku. Odznakę otrzymaliśmy w sierpniu 2022 r., czyli pod koniec wakacji.
Głównym założeniem projektu było: uwrażliwienie dzieci na piękno otaczającego je świata, zachęcenie uczniów do obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych sprzyjających budowaniu wiedzy dzieci na temat roślin i zwierząt, rozwijanie umiejętności posługiwania się TIK.
W ramach projektu uczniowie wykonali sześć wspólnych produktów z uczniami z innych szkół w Polsce: plakat w Canvie „Portret Pani Wiosny”, książka elektroniczna „Przygody Motyla”, prezentacja Google „Wielka Księga Tropicieli Wiosny”, prezentacja w Canvie „Kalendarz pogody”, prezentacja Google „Wiosenna łąka”, prezentacja w Genially zawierająca prace uczniów na logo projektu.
W trakcie projektu współpracowaliśmy także przy realizacji dodatkowych aktywności, na przykład wykonaliśmy wielkanocne pisanki, które posłużyły do wykonania kolaży i złożenia innym szkołom życzeń wielkanocnych. Ponadto uczniowie obchodzili święto Dzień Ziemi, podczas którego wykonali plakaty dotyczące ochrony naszej planety, które również pokazaliśmy dzieciom z innych szkół partnerskich.
Wykorzystanie technologii informacyjnych w naszym projekcie umożliwiło większe zaangażowanie uczniów, uatrakcyjniło pracę nad zadaniami projektu . Efekty pracy z narzędziami były na bieżąco umieszczane na Twinspace eTwining.
Zadania, które wykonywali uczniowie na lekcjach edukacji informatycznej pobudzały ich kreatywność, wrażliwość na otaczającą przyrodę, rozwijały kompetencje społeczne, informatyczne, umiejętność w pracy w grupie oraz gospodarowanie swoim czasem.
Gratuluję wszystkim uczniom.
Realizatorka projektu „Tropiciele Wiosny” w SP z OI nr 2 w Szczytnie:
Mirosława Maroszek
Księga o „Przygodach Motyla"
Głównym założeniem projektu było: uwrażliwienie dzieci na piękno otaczającego je świata, zachęcenie uczniów do obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych sprzyjających budowaniu wiedzy dzieci na temat roślin i zwierząt, rozwijanie umiejętności posługiwania się TIK.
W ramach projektu uczniowie wykonali sześć wspólnych produktów z uczniami z innych szkół w Polsce: plakat w Canvie „Portret Pani Wiosny”, książka elektroniczna „Przygody Motyla”, prezentacja Google „Wielka Księga Tropicieli Wiosny”, prezentacja w Canvie „Kalendarz pogody”, prezentacja Google „Wiosenna łąka”, prezentacja w Genially zawierająca prace uczniów na logo projektu.
W trakcie projektu współpracowaliśmy także przy realizacji dodatkowych aktywności, na przykład wykonaliśmy wielkanocne pisanki, które posłużyły do wykonania kolaży i złożenia innym szkołom życzeń wielkanocnych. Ponadto uczniowie obchodzili święto Dzień Ziemi, podczas którego wykonali plakaty dotyczące ochrony naszej planety, które również pokazaliśmy dzieciom z innych szkół partnerskich.
Wykorzystanie technologii informacyjnych w naszym projekcie umożliwiło większe zaangażowanie uczniów, uatrakcyjniło pracę nad zadaniami projektu . Efekty pracy z narzędziami były na bieżąco umieszczane na Twinspace eTwining.
Zadania, które wykonywali uczniowie na lekcjach edukacji informatycznej pobudzały ich kreatywność, wrażliwość na otaczającą przyrodę, rozwijały kompetencje społeczne, informatyczne, umiejętność w pracy w grupie oraz gospodarowanie swoim czasem.
Gratuluję wszystkim uczniom.
Realizatorka projektu „Tropiciele Wiosny” w SP z OI nr 2 w Szczytnie:
Mirosława Maroszek
Księga o „Przygodach Motyla"