Animacja poklatkowa to ciekawy sposób na samodzielne wykonanie krótkich filmików, często nazywanych przez uczniów gifami.
Animator do zrobienia każdej klatki przekształca nieznacznie obiekty – zmienia ich położenie względem nieruchomego tła lub innych animowanych obiektów.
Po połączeniu klatek animowane obiekty wyświetlane w formie filmu sprawiają wrażenie ruchu.
Oto kilka przykładów animacji wykonanych przez uczniów:
Wojczewska Wiktoria, kl 4 c :
Wiktoria Kończyk, kl 4 b
Aleksandra Bakuła, kl 4b
Apolonia Gdowik, kl 4a
Adam Żarnoch, kl 4a
Jakub Płoski, kl 4b
Jakub Rybaczyk, kl 4b
Oskar Kołakowski, kl 4b
Dawid Husak, kl 4b
Dobrosława Radomska, kl 4c
Ignacy Burliński, kl 4c
Anna Tomaszczyk, kl 4d
Ola Gamdzyk, kl 4d
Tomasz Łączyński, kl 4d
Antoni Jakubiak, kl 4d
Natalia Prusińska, kl 4d
Aleksander Szulim, kl 5c
Hubert Kowalewski, kl 5c
Animator do zrobienia każdej klatki przekształca nieznacznie obiekty – zmienia ich położenie względem nieruchomego tła lub innych animowanych obiektów.
Po połączeniu klatek animowane obiekty wyświetlane w formie filmu sprawiają wrażenie ruchu.
Oto kilka przykładów animacji wykonanych przez uczniów:
Wojczewska Wiktoria, kl 4 c :
Wiktoria Kończyk, kl 4 b
Aleksandra Bakuła, kl 4b
Apolonia Gdowik, kl 4a
Adam Żarnoch, kl 4a
Jakub Płoski, kl 4b
Jakub Rybaczyk, kl 4b
Oskar Kołakowski, kl 4b
Dawid Husak, kl 4b
Dobrosława Radomska, kl 4c
Ignacy Burliński, kl 4c
Anna Tomaszczyk, kl 4d
Ola Gamdzyk, kl 4d
Tomasz Łączyński, kl 4d
Antoni Jakubiak, kl 4d
Natalia Prusińska, kl 4d
Aleksander Szulim, kl 5c
Hubert Kowalewski, kl 5c