W marcu odbył się konkurs na stworzenie Lapbook’a* w języku angielskim o tematyce spędzania czasu wolnego. Konkurs przygotowały: Katarzyna Błaszczak oraz Anna Dąbkowska.
Rywalizacja odbyła się pomiędzy uczniami klas drugich. Dzieci wykonały prace w bardzo interesujący sposób – wybranie najpiękniejszej pracy było nie lada wyczynem.
Prezentujemy wyniki:
I MIEJSCE: Julia Biczyńska (kl. IIc)
II MIEJSCA (ex aequo): Antonina Bąk (kl. IIc) i Maja Urbanek (kl. IIc)
III MIEJSCA (ex aequo): Julia Żuchowska (kl. IIb) i Zofia Stałanowska (kl. IIc)
Wyróżnienie zdobyła Dominka Deptuła (kl. IIc)
Wszystkim serdecznie GRATULUJEMY!
* Lapbook jest czymś w rodzaju teczki tematycznej, w której możemy umieścić wiadomości na wybrany temat. Taka teczka pełni funkcję interaktywnej przestrzeni na rysunki, opowiadania, wykresy, słówka, terminy czy też zdjęcia. To wszystko umieszczone jest w kieszonkach, książeczkach o przeróżnych kształtach i na karteczkach.
Autor: Anna Dąbkowska
Rywalizacja odbyła się pomiędzy uczniami klas drugich. Dzieci wykonały prace w bardzo interesujący sposób – wybranie najpiękniejszej pracy było nie lada wyczynem.
Prezentujemy wyniki:
I MIEJSCE: Julia Biczyńska (kl. IIc)
II MIEJSCA (ex aequo): Antonina Bąk (kl. IIc) i Maja Urbanek (kl. IIc)
III MIEJSCA (ex aequo): Julia Żuchowska (kl. IIb) i Zofia Stałanowska (kl. IIc)
Wyróżnienie zdobyła Dominka Deptuła (kl. IIc)
Wszystkim serdecznie GRATULUJEMY!
* Lapbook jest czymś w rodzaju teczki tematycznej, w której możemy umieścić wiadomości na wybrany temat. Taka teczka pełni funkcję interaktywnej przestrzeni na rysunki, opowiadania, wykresy, słówka, terminy czy też zdjęcia. To wszystko umieszczone jest w kieszonkach, książeczkach o przeróżnych kształtach i na karteczkach.
Autor: Anna Dąbkowska