Celem głównym innowacji była aktywizacja uczniów na rozumienie emocji i uczuć innych osób, wychowanie do wartości, kształtowanie postaw społecznych, rozbudzanie wiary w siebie i własne możliwości. Innowację pedagogiczną „Emocja” realizowano w czasie zajęć dydaktycznych na godzinie wychowawczej w klasie IV b od 02.09.2021r. do 23.06.2022r.
Innowacyjność zajęć przyczyniła się do rozwijania u uczniów przede wszystkim kreatywności i twórczego myślenia oraz zwiększenia zainteresowania tematem emocji.
Tematyka zajęć obejmowała 5 modułów:
I moduł- Kreatywność
II moduł- Wyobraźnia
III moduł- Moc słów
IV moduł- Empatia
V moduł- Odwaga
E. Rekosz
Innowacyjność zajęć przyczyniła się do rozwijania u uczniów przede wszystkim kreatywności i twórczego myślenia oraz zwiększenia zainteresowania tematem emocji.
Tematyka zajęć obejmowała 5 modułów:
I moduł- Kreatywność
II moduł- Wyobraźnia
III moduł- Moc słów
IV moduł- Empatia
V moduł- Odwaga
E. Rekosz