Klocki uczą myślenia, planowania, umiejętności odtwarzania, ale też tworzenia i eksperymentowania. Pobudzają do aktywności, twórczej zabawy, a nawet nauki.
Tuż przed feriami, w ramach oddechu od tradycyjnej nauki uczniowie mieli okazję cofnąć się do lat dzieciństwa.
Podczas lekcji informatyki i zajęć dodatkowych z programowania wykorzystali klocki Lego, roboty mBoot i mBoot2, Codey Rocky zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Rozwijając swoją wyobraźnię budowali różne obiekty, poznali czujniki koloru, odległości, dźwięku. Dowiedzieli się jak działa silnik, żyroskop czy czujnik siły.
Praca odbywała się w małych grupach. Zadaniem każdej grupy było stworzenie niepowtarzalnego projektu.
Jak widać, udało się!
Agata Lewalska
Podczas lekcji informatyki i zajęć dodatkowych z programowania wykorzystali klocki Lego, roboty mBoot i mBoot2, Codey Rocky zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Rozwijając swoją wyobraźnię budowali różne obiekty, poznali czujniki koloru, odległości, dźwięku. Dowiedzieli się jak działa silnik, żyroskop czy czujnik siły.
Praca odbywała się w małych grupach. Zadaniem każdej grupy było stworzenie niepowtarzalnego projektu.
Jak widać, udało się!
Agata Lewalska