Nasza szkoła wzięła udział w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym “Wiosna w działaniu”. Projekt trwał od 1.03.2024 r. do 07.06.2024 r.
Uczestniczyły w nim 4 klasy:
I B – wych. B. Łada,
I D - wych. K.Koźlicka, n-l współorganizujący M. Orzoł,
II C – wych. A. Filipowicz, n-l współorganizujący J. Alicka,
III D – wych. A. Rusinek, n-l współorganizujący J. Fligier,
- razem 78 uczniów.
Uczniowie zrealizowali założone cele projektu tj. dostrzegli piękno i wartości przyrody, aktywnie uczestniczyli w zadaniach na świeżym powietrzu, wykorzystali zasoby przyrody do eksperymentowania i tworzenia, zwrócili uwagę na dobór odpowiednio jakościowych produktów w codziennej diecie. Wszystkie grupy biorące udział zredagowały autorską wiosenną wyliczankę - rymowankę. Klasy wykonały następujące zadania projektowe:
- album fotograficzny przedstawiający pierwsze oznaki wiosny
- kartę do “Klasowej Książki Kucharskiej” - zdrowe potrawy z użyciem nowalijek
- wiosenna uczta
- wiosenno – matematyczna karta pracy
- mapa wiosennej wycieczki po okolicy
- tor przeszkód w terenie – wiosenna gra terenowa
- wiosenne mandale z użyciem materiałów przyrodniczych
Dzieci były bardzo zaangażowane w wykonanie wszystkich powyższych zadań, sprawiło im to dużo radości i satysfakcji.
Uzyskaliśmy certyfikat ukończenia projektu “WIOSNA W DZIAŁANIU”.
Koordynatorki projektu: Sylwia Sobieraj i Justyna Fligier
film1
film2
I B – wych. B. Łada,
I D - wych. K.Koźlicka, n-l współorganizujący M. Orzoł,
II C – wych. A. Filipowicz, n-l współorganizujący J. Alicka,
III D – wych. A. Rusinek, n-l współorganizujący J. Fligier,
- razem 78 uczniów.
Uczniowie zrealizowali założone cele projektu tj. dostrzegli piękno i wartości przyrody, aktywnie uczestniczyli w zadaniach na świeżym powietrzu, wykorzystali zasoby przyrody do eksperymentowania i tworzenia, zwrócili uwagę na dobór odpowiednio jakościowych produktów w codziennej diecie. Wszystkie grupy biorące udział zredagowały autorską wiosenną wyliczankę - rymowankę. Klasy wykonały następujące zadania projektowe:
- album fotograficzny przedstawiający pierwsze oznaki wiosny
- kartę do “Klasowej Książki Kucharskiej” - zdrowe potrawy z użyciem nowalijek
- wiosenna uczta
- wiosenno – matematyczna karta pracy
- mapa wiosennej wycieczki po okolicy
- tor przeszkód w terenie – wiosenna gra terenowa
- wiosenne mandale z użyciem materiałów przyrodniczych
Dzieci były bardzo zaangażowane w wykonanie wszystkich powyższych zadań, sprawiło im to dużo radości i satysfakcji.
Uzyskaliśmy certyfikat ukończenia projektu “WIOSNA W DZIAŁANIU”.
Koordynatorki projektu: Sylwia Sobieraj i Justyna Fligier
film1
film2