Zapraszamy do obejrzenia wytworów prac wykonanych przez uczniów, seniorów i nauczyciela K. Drężek w ramach projektu.
Główne cele projektu



Poniższe zdjęcia świadczą o pełnej realizacji celów projektu "Szkoła Międzypokoleniowa"
Piosenka została napisana przez uczniów i wychowawcę klasy 8a Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie w ramach projektu "Szkoła Międzypokoleniowa", nagrana przy współpracy P. A. Ałaja przy Miejskim Domu Kultury w Szczytnie
Zapraszamy do wysłuchania podcastu radiowego na temat ciekawych stron i aplikacji dla Seniora. Podcast nagrany w ramach projektu "Szkoła Międzypokoleniowa" przez P. Roberta Arbatowskiego "Mazurska Fala" oraz uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie - Maję i Wojtka
Scenka "Senior bezpieczny w sieci - metoda na wnuczka" nagrana przez Julka, Kubę i Babcię w ramach projektu "Szkoła Międzypokoleniowa". SPzOI nr 2 w Szczytnie.
Podcast "Senior w sieci" nagrany przez Kacpra, Franka i Łukasza z klasy 7a w ramach projektu "Szkoła Międzypokoleniowa"
Avatary zaprojektowane przez uczniów:
Avatar zaprojektowany przez Julię z klasy 7a przedstawia wskazówki do pracy z Seniorami
Avatar zaprojektowany przez Maję z klasy 8a przedstawia "Czym jest metoda na wnuczka" i jak się przed tym oszustwem uchronić.
Gazetka szkolna, folder składany oraz zakładki do książek wykonane przez uczniów




Materiały zostały przekazane do Miejskiej Biblioteki w Szczytnie, Stowarzyszenia Kurpiów "Wystek", oraz Studentom Uniwersytetu Trzeciego Wieku.
SM Biblioteka




Materiały wykonane przez uczniów, przekazane seniorom - czytelnikom Miejskiej Biblioteki w Szczytnie
SM - Gry multimedialne



Gry multimedialne, wykonane za pomocą aplikacji LearningApps oraz Kahoot, wykorzystane podczas zajęć z seniorami.
Gazetki ścienne




Gazetki ścienne w klasopracowniach, które zostały wykonane w ramach projektu "Szkoła Międzypokoleniowa"
SM - Gry multimedialne



Gry multimedialne, wykonane za pomocą aplikacji LearningApps oraz Kahoot, wykorzystane podczas zajęć z seniorami.